tirsdag 13. april 2010

Det bor en musiker inni meg.


Og ikke så langt inni heller.. Når man våkner og bare MÅ løpe ned å slå på lyd for å høre den starten du mangla i drømmen. Huff.. Jeg har kansje snart lov til å stemple meg selv gal ja.. Kjempe fint!
Men det som er digg om dagen er det fine været!! Snart smelter snøen og veiene tørker opp :) Da kan vi ri oppover veien igjenn.
Trenger en arm å sove på.. Det har vert hundeforbud i senga.. Hvertfal nesten hele tiden mens jeg har bodd på Kroken. Men ørten pledd og puter funker som erstattning. På fredag kommer Alexandra og Konrad, så da kan jeg jo låne en av dems sin arm. Men egentlig så blir det ikke tid til soving er jeg redd. Gleder meg masse til de kommer :D Weeee!! Bare i morra som kommer til å gå kjempe fort, så er det Torsdag som sikkert kommer til å gå like fort med skole helvete hele dagen, og på ferdag så er det økonomi så jeg får oppdatert med på August sine frierier :P så vips så er folket her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar