lørdag 24. juli 2010

Og da går snart startskuddet for to uker på Viken FHS

skal bare leke på hele skolen uten alle barna med Maiken og Mads i kveld. Vi skal teste Bio`n for å si det sånn. Og jeg skal prøve å nyyyyyte noe av det strålandes været på Gjøvik. Om været holder seg så tror jeg det blir noen timer med ute kontor og kansje strandkontor iløpet av uka :) Kan jo ikke bli feil. Litt sånn små prik som jeg trodde skulle vere her når jeg kom men det ordner seg nok uansett. Har laget en telefonliste fra helvete til den uka her så nå tror jeg at jeg har oversikt over alle lærere og adm.. men bare ikke akkurat når de kommer:P men det er jo bare bagateller så det ordner seg. Og Viken FHS har ansatt potensiellt verdens beste miljø arbeidere :D mange 10 poengere til Viken for det. Tror det blir strøkent!
Jeg blir fremdeles forfulgt av den sangen til Sigrun & The Kitchen Band. Men klager ikke på det altså :) Ikke fikk jeg med meg STAUT konserten i går heller for jeg ble invadert av slekt og venner. Men klager ikke på det heller :P Det var faktisk ganske koselig for tenk :) Vurderer om jeg skal begynne å telle ned til bukkejakta.. Eller så kommer det muligens til å bli tortur. Så får heller kose meg på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar