onsdag 7. juli 2010

Tester fotbad...




Og resultatet eller opplevelevelsen eller hvordan man nå skal formulere det her, er sådær.. tja.. Det varmt og rister og skummer om jeg vil det. Det beste er vel egentlig å sitte i en digg stol og høre på digg musikk :) sånnt liker man. sånn egentlig så bør jeg vel finne senga snart. men nei da. Egentlig så blir man ganske varm i hele kroppen av sånn her fotbad. Men den der dure lyden som kommer kan høres ut som litt av hvert. Det store kameraet døde på svalbard desverre... men håper forsikringa fikser det. Hvis ikke så fløy samtlige skattepenger ut av vinduet på samme dagen. Og det er liksom ikke så stas om det blir det som blir løsningen..
I dag hadde jeg ca ingen ting og skrive om.. Hmm jo! haha:P følte meg nesten litt B kjendis når jeg blei oppringt av avisa 6 ganger i dag :P Men det var jo egentlig ikke jeg som var spennende men NRfA prosjektet til NBU. Som er et knakandes bra prosjekt men som jeg er litt redd at blei litt klønete fremstillt av en litt uvitende reporter som spurte om veldig mange rare spørsmål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar