fredag 23. april 2010

Kan tri mot dikkan tri


... www.dialektskjurta.no/ anbefales!
Økonomi blir tiksom ekstar spennende når PC`n i auditoriet har fått en liten dose virus så den skrur seg av sånn en gang i blant. Kjempe stas! Og sånn ellers så er jeg nesten imponert over meg selv å hvor tregt det går å skrive blogg om dagen. Tror jeg har snakka forlite tjafs med August :P Som forsåvit var en insporasjon i seg selv i dag med trebånnere med ullsokker og diger härkila genser, når jeg vurderte å ta bare t-skjorte fordi NÅ må det da snart vere vår i østerdalen også. Det er jo bever jakt på G og da er det jo vår :) Også føler jeg at det snart er på tide med utepils.
Er relativt fasinert over Steffen sin oversettelse av ting. Eller kreative språkbruk :P Som eksempel kan vi bruke "blakk som en kjærring valp!" Tror det regnes som fri oversettelse av pikebarn.. Eller på trøndersk så blir det vel "litj pia". Som igjenn kan vere en løsning på problemet. Tror han da treffen en kundegruppe som puttes i en gruppe i samfundet som heter pedofile. Som på et vis kan vere en stabil kunde gruppe det. Kan hende noen av de sitter bak lås og slå en periode av året så da får du vel ordne deg med anna intekt! Sånn siden jeg sitter å later som om jeg har økonomi nå så burde jeg vel komme med et godt tips.. Og det beste vil vel vere å holde det her regnskapet så svart som over hode mulig og lengst unna offentligheten.. Og tror egentlig du bare kan glemme å tenke på selskapsformer også og du bør bruke madrassen som bank!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar