lørdag 10. april 2010

There is no finish line.

Og som det ihugga konkuranse mennesket jeg er så er det nesten litt frustrerende! Men det går da på et vis..
Overlevde villmarksmessa 2010 også gitt uten å gå på en stor budgett smell. Men mengler fremdeles truger og nye jaktstøvler da. Men det er vel sånn jeg egentlig bare kan bestille på nett for jeg vet jo sånn ca hva jeg skal ha. Tror jeg da. Og sånn ellers gikk vel tiden med til å treffe kjentfolk og se på våpen. Jeg vet hva jeg vil ha... Det er bare å begynne å spare. Kansje jeg skal lage det som case i økonomi på hvor lenge jeg må spare og hvordan det lønner seg å spare de pengene før jeg kan kjøpe børsa. Men hvis jeg gjør et lite inngrep i sparekontoen så kommer jeg langt. Men trenger jeg ny? nei ikk egentlig. Har jeg bruk for en til? NEI. Så hvorfor går jeg da å piner meg selv med sånnt? Gudene vet. Men det er da lov å drømme da.
Jeg fant igjenn en digg sang i dag :) Mr. Bojangles. Den er søt. Den gjør egentlig litt så jeg har lyst til å danse. Men NÅ må jeg sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar