tirsdag 20. april 2010

Life is a ticket to the greatest show on earth.


Og man overlevde ei helg med skiskyting også gitt. Blei ferdig med å vaske gulv og vegger i går. Klager ikke, var forberet på mye verre! Plan for uka er EKSAMENSLESING!!!!!!! Nå MÅ jeg bare ta meg samen å få det gjort.. Eksamen neste onsdag blir stas. Men det er så mye anna jeg helle vil gjøre. Også bør jeg vel vurdere å gå litt på skolen så jeg skjønner noe av arealplanlegging også. Det kunne jo vert lurt..
Darby i Danmark gikk vel bare såder med Lotte. Da hun ikke hadde fuglearbeid og fant ut at det var kult å jage måker sammen med makker i andre slipp.. Vi får vel trene litt mer i sommer og så stille på prøve igjenn til høsten. Da er hun jo snart to så vi kan stille på skogsfugl prøve. Og det er jo det jeg vil at hun skal funke på. Så får vel passe litt på tammfugl treninga så hun ikke blir like hard som Emmi på fuglen.. Gleder meg til høsten jeg.. Håper hun har lyst til å begynne å apportere iløpet av sommeren. Det hadde blitt knall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar